Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt, vad händer innan det blir löneutmätning?

Du nämnde inte delgivningskvitto-vem skickar den?
Jo, jag skrev om ”föreläggande” som skall kvitteras. Det är det som kallas delgivningskvitto som man skall skicka in. Man kvitterar att man mottagit ett Förläggande. Det kommer från KFM. På min tid kom det via brev. Nu kommer det kanske via Kivra. Man kan även kvittera på KFM:s hemsida.

Jo, jag skrev om ”föreläggande” som skall kvitteras. Det är delgivningskvittot man skall skicka in. Det kommer från KFM. På min tid kom det via brev. Nu kommer det kanske via Kivra. Man kan även kvittera på KFM:s hemsida.
Tack så mycket, du hjälpte verkligen!

Hej!
Får jag fråga nåt här i tråden?
Ska nu till kommunens skuldrådgivare. Ska gå igenom skulder och skicka in skuldsaneringsansökan med hjälp av hen! Hur gör vi under tiden? Ska vi betala in på några skulder lr släppa allt o ev spara ihop en del som buffert? Om man ska betala in det man kan , vilka skulder ska man välja att betala? Allt känns så ruttet! Så skönt att kunna läsa här o att man inte är ensam om problemen!

Min sambo (han bor inte heltid hos mig och är skriven på egen lägenhet) är student och får endast pengar från csn, hur kommer löneutmätningen påverka honom?

Min sambo (han bor inte heltid hos mig och är skriven på egen lägenhet) är student och får endast pengar från csn, hur kommer löneutmätningen påverka honom?
Inte alls om ni inte är skrivna på samma adress.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp