- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Ja nu har jag löneutmätning o de dras ca 3500 varje månad men vid sidan av har jag CashBuddy 39 tusen som de dras ca 1500 varje månad och en avbetalningsplan hos sileo kapital 33 tusen som de dras tusen kr på. Jag har nu varit sjukskriven en kort period så de har varit ett jäkla pyssla de o få ihop allt och snart går ja på mamma ledighet...då måste ja verkligen vända på varenda krona. Jag kommer ta ut full föräldrar penning så jag hoppas kronofogden kan dra en slant varje månad iaf...så min skuld minskar.
Men om dom inte kan dra något vad händer då? Kommer dom börja jaga en?
Har haft löneutmätning i lite mer Harän ett år nu...
Har en gammal skrutt bil och sambon står som ägare på huset äger de mesta hör hemma kvitto på de osv.
Har i dags läget 38 tusen hos kronofogden på löneutmätning o skulle ja släppa allt så skulle ja ha ca 98 tusen......de känns massor......
Men om dom inte kan dra något vad händer då? Kommer dom börja jaga en?
Har haft löneutmätning i lite mer Harän ett år nu...Har en gammal skrutt bil och sambon står som ägare på huset äger de mesta hör hemma kvitto på de osv.
Har i dags läget 38 tusen hos kronofogden på löneutmätning o skulle ja släppa allt så skulle ja ha ca 98 tusen......de känns massor......