Frågan var inte vad som avgör det. Frågan var hur vanligt det är.Det som avgör är om man bedömer att det finns något av värde att utmäta.
Om du bedöms ha något av värde, så är det vanligare med hembesök.Frågan var inte vad som avgör det. Frågan var hur vanligt det är.
Beror på hur man räknar. Skulle säga någonstans 0.5-3% av gäldenärerna.Frågan var inte vad som avgör det. Frågan var hur vanligt det är.
Om du bedöms ha något av värde, så är det vanligare med
Hur gör dom bedömningen att man kan ha något av värde? Jag bor i villa men den är fullt belånad och tror inte marknaden är bra nu här dock har jag en ny bil men det är lån på den också.Om du bedöms ha något av värde, så är det vanligare med hembesök.
Jag bor i hus som är Max belånat så tror inte det finns något större värde utöver lånen i detta läge. Dock har jag bil som är köpt nyligen men finns lån på den.Bor du i hyresrätt och saknar fordon är det väldigt ovanligt, jag har aldrig fått det trots att jag varit kund hos kfm i 5-6 år.
Låter som ett ställe jag skulle åkt till.Hur gör dom bedömningen att man kan ha något av värde? Jag bor i villa men den är fullt belånad och tror inte marknaden är bra nu här dock har jag en ny bil men det är lån på den också.