Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt till inkasso och göra avbetalningsplan?

Eftersom det blir dröjsmålsränta på allt så bör ju mer betalas egentligen.
Jag skulle vara långt från säker på att det går vägen jag, det räcker ju att en sätter sig på tvären och vill att du betalar allt på 1-2 år eller något och du får en månadskostnad på bara det lånet på 10-15000 så är det godnatt.

Kan du lista de lån du har här? Mpnga av oss vet ju vilket inkasso bolag lånen kommer till och kanske kan ge tips o råd om vilka du ska släppa i första taget! :)
Självfallet lånen är följande samt hur mycket det är kvar att betala på dom.
SEB 337K
Marginalen Bank 120K
Ica Banken 111K
Remember Kredikort 95K
Privatskuld 70K
Privatakuld 19K
Fairlo 49K
Marginalen Gold 17K
Flexkontot 13K
Klarna 11K

Vill även tillägga att jag sökte skuldsanering I april och väntar fortfarande på ett inledande men känner redan nu att jag börjar ge upp hoppet om att betala på lånen denna månad...

Självfallet lånen är följande samt hur mycket det är kvar att betala på dom.
SEB 337K
Marginalen Bank 120K
Ica Banken 111K
Remember Kredikort 95K
Privatskuld 70K
Privatakuld 19K
Fairlo 49K
Marginalen Gold 17K
Flexkontot 13K
Klarna 11K
Jag har bara erfarenhet av att släppa Flexkontot o Klarna.
Flexkontot gick till deras egna inkasso bfm, fick höra (av andra) att de sedan går till externt inkasso vilket inte mitt gjorde utan skickades till kfm, jag hade tur och bfm drog tillbaka skulden och gick med på avbetalningsplan jag fick summan jag föreslog och upplevde att de var tillmötesgående.
Mitt klarna ligger hos Sileo inkasso men har förstått att det är olika var det hamnar, sileo är bra att ha att göra med.

Resterande har jag ingen erfarenhet av men mitt tips är ring och prata med försök få lägre månadsbelopp en period.
Detta har fungerat på en hel del jag har ringt till.
Hoppas det löser sig för dig o kämpa på jag vet hur tufft o meningslöst det kan kännas.

Jag har bara erfarenhet av att släppa Flexkontot o Klarna.
Flexkontot gick till deras egna inkasso bfm, fick höra (av andra) att de sedan går till externt inkasso vilket inte mitt gjorde utan skickades till kfm, jag hade tur och bfm drog tillbaka skulden och gick med på avbetalningsplan jag fick summan jag föreslog och upplevde att de var tillmötesgående.
Mitt klarna ligger hos Sileo inkasso men har förstått att det är olika var det hamnar, sileo är bra att ha att göra med.

Resterande har jag ingen erfarenhet av men mitt tips är ring och prata med försök få lägre månadsbelopp en period.
Detta har fungerat på en hel del jag har ringt till.
Hoppas det löser sig för dig o kämpa på jag vet hur tufft o meningslöst det kan kännas.
Nu vet jag inte om du jämkar annars är det ett tips. Själv jämkar jag o jobbar extra . Är ingen höginkomsttagare så har pratat en del med skatteverket för att inte åka på restskatt :) Ha en bra dag

SEB kör det allra mesta själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp