Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Släppa allt till fogden?

Jag kommer fortsätta betala av inkassoskulderna. Någon som vet vad som händer om jag inte betalar en Klarnaräkning under t.ex. två månader? Dvs, jag struntar i påminselserna fram till september. Kommer de vilja ha ha in hela skulden när det går till inkasso, eller är det bara kostnaden på månadsbeloppet som går dit?

Jag kommer ligga efter i mina betalningar varje månad till september/oktober. Det viktigaste för mig är ju att betala inkasso kraven, det övriga lägger jag åt sidan.

Jag har ett abonnemang för mobil och ett abonnemang för surfplatta med fri surf.

Du kanske ska säga upp sistnämnda i alla fall... köra på wifi via telefonen eller så funkar ju..

Jag kommer fortsätta betala av inkassoskulderna. Någon som vet vad som händer om jag inte betalar en Klarnaräkning under t.ex. två månader? Dvs, jag struntar i påminselserna fram till september. Kommer de vilja ha ha in hela skulden när det går till inkasso, eller är det bara kostnaden på månadsbeloppet som går dit?

Jag kommer ligga efter i mina betalningar varje månad till september/oktober. Det viktigaste för mig är ju att betala inkasso kraven, det övriga lägger jag åt sidan.

Du kan få en betalningsfri månad från Klarna en gång i halvåret. Kontakta dem!

Jag har ett abonnemang för mobil och ett abonnemang för surfplatta med fri surf.

Tycker du gör helt rätt som fortsätter att betala av dina inkassoskulder, vad gäller Klarna så tycker jag du ringer dem för att få en betalningsfri månad brukar aldrig vara något problem, men om du kan få två månader måste du fråga dem om inte bara låta bli att betala.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp