Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt och förlora jobbet.

Jag är ganska säker på att mitt jobb kommer få reda på det, så fort skulden ramlar in hos kfm. Även om jag är klass 3 så anser arbetsgivaren att man är en säkerhetsrisk om man har för stora skulder. Men man vet ju aldrig, har ju skött mitt jobb exemplariskt så vi får se vad som händer.

Jag antar att det inte var Klass 1 och 2 det handlade om utan just 3 som i TS fall?

Det vet jag inte riktigt hur det varit med. Någon har haft arbetsgivare som ändå borde hantera riktigt känsliga saker.

Jag är ganska säker på att mitt jobb kommer få reda på det, så fort skulden ramlar in hos kfm. Även om jag är klass 3 så anser arbetsgivaren att man är en säkerhetsrisk om man har för stora skulder. Men man vet ju aldrig, har ju skött mitt jobb exemplariskt så vi får se vad som händer.
Jag tror att det ökar din chans avsevärt om du på eget initiativ tar kontakt med arbetsgivaren om detta istället för att "låta dom märka" det.

Det vet jag inte riktigt hur det varit med. Någon har haft arbetsgivare som ändå borde hantera riktigt känsliga saker.
Det beror ju dock på vad man har för uppgifter.
Inom IT är det oftast en klass 2 när det kommer till myndigheter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp