Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

"Släppa allt", "lönemätning", "skuldsanering" osv

Hehe ja för att Kronofogden är myndigheten utsända utav Gud där allting fungerar och allting sker med milimetersrässvisa. Dom gångerna det inte gör det är det alla andras fel förutom riddarna på myndigheten.

Det finns ingen garanti för att inte hinna få löneutmätning innan. Både jag o maken fick löneutmätning innan inledande. Det gick väldigt fort för oss att få.
Du kan betala bort nån skuld innan inledande. Jag hade småskulder som jag betalade bort.
Dom kollar på helheten. Det är många parametrar som väger in för ett beviljande, inte bara om dina lån är nya. Du kan ha gamla lån men ändå få avslag pga skäligheten tex.

hur snabbt fick ni utmätning från den månaden ni släppte lånen? Bara nyfiken

Fick papper för inkomstredovisning samma vecka jag fick inledande. Släppte ca 7.5 månad innan.

hur snabbt fick ni utmätning från den månaden ni släppte lånen? Bara nyfiken
Kommer inte ihåg exakt men att det gick snabbt iaf från det att de första skulderna kom till KFM.

Hehe ja för att Kronofogden är myndigheten utsända utav Gud där allting fungerar och allting sker med milimetersrässvisa. Dom gångerna det inte gör det är det alla andras fel förutom riddarna på myndigheten.
Ha ha bra beskrivet

Det är en myndighet, klart att lägstanivån är alldeles för låg, precis som i all annan offentlig verksamhet.

Nej det är därför jag brukar nämna då och då att saker blir fel, var väl bara några dagar sedan senast i något liknande inlägg du hade.

Misstänker det kommer att börja gälla någon gång under 2026.

I Tidöavtalet är samarbetspartierna överens om att en särskild utredare ska få i uppdrag att lägga fram förslag för hur ett återinfört tjänstemannaansvar skulle kunna se ut. Det är angeläget att regeringen återkommer i ärendet och lämnar ett förslag till riksdagen, så att det blir verklighet. Eftersom det dröjer så är det dags att återigen påpeka för regeringen att riksdagen inte har ändrat uppfattning och att ett förslag i enlighet med Tidöavtalet bör tas fram.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp