Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt eller inte?

Hej!

Har gjort några trådar innan, och som kanske några vet så har allt tagit stopp. Var säker på att släppa tills jag började läsa här om att vissa säger att man inte ska släppa allt på en gång. Vad är anledningen till det? Jag har vissa saker jag skulle kunna betala av, men det skiter sig ändå när utmätning säger igång. Min plan har tills idag varit att släppa allt, bygga upp pengahögen tills utmätning börjar så att det hela tiden finns en del att ta ifrån. (Får barn mot sommarn om allt går som det ska :D) och man vet då aldrig när det kan behövas något. Tvivlar lite nu!! Tankar?

Hoppas ni haft en bra jul och kunnat släppa tankarna en stund på eländet! Må bäst!

För mig var att släppa det absolut bästa.
Framförallt för att få lite sinnesro.
Inget lätt beslut och jag visste inte hur allt skulle bli men med facit i hand så hade det ändå slutat med att jag hamnat hos KFM. Hade tappat kontrollen fullständigt och när jag summerade mina skulder så var det 500000 kr mer än vad jag trodde!
Idag har jag inledande och jag vet inte var detta landar, det jag vet dock är att det bara är bättre än den karusell jag var i innan. Numera har jag kontroll över min ekonomi.

Du ska nog släppa allt på en gång, ingen idé att betala på lite om du ändå ska hamna i klorna på kfm..

Kör bara det kommer gå bra och din pengahög hinna bli stor innan kotten kommer

Du ska nog släppa allt på en gång, ingen idé att betala på lite om du ändå ska hamna i klorna på kfm..

Kör bara det kommer gå bra och din pengahög hinna bli stor innan kotten kommer

Tack för svar alla! Hur är det med fogden och utmätning på prylar i hemmet? Kommer de komma hit och möta ut trots att jag tar kontakt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp