Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppa allt eller betala några lån?

Ja, jag var till skuldrådgivaren innan, men jag var så överskuldsatt att det inte fanns något annat alternativ än att söka sanering. Men jag räknar med avslag då några skulder säkert räknas som nya. Jag tror att mycket kommer per sms, mail och samtal, men säkert en del i brevlådan också... Jag spar alla påminnelser i en pärm, en flik för varje lån eller kredit.
Okej samma här dårå, samtal kan man ju stänga av eller skaffa ett nytt nummer till nära och kära tänker jag, hur tänker du kring att spara undan pengar innan man hamnar där? ska man ta ut allt då eller lägga in i krypto? hur gamla får skulderna vara? det är inte konstigt att man tar lån när man hela tiden fösröker puzzla ihop livet undra hur länge man ska behöva leva med utmätning innan man kan få sanering?

Okej samma här dårå, samtal kan man ju stänga av eller skaffa ett nytt nummer till nära och kära tänker jag, hur tänker du kring att spara undan pengar innan man hamnar där? ska man ta ut allt då eller lägga in i krypto? hur gamla får skulderna vara? det är inte konstigt att man tar lån när man hela tiden fösröker puzzla ihop livet undra hur länge man ska behöva leva med utmätning innan man kan få sanering?
Ja precis, bara att strunta i att svara och sen blocka numret. Jag ska försöka spara så mycket jag kan, skuldrådgivaren sa att jag skulle tänka på saker som blivit eftersatta och lägga pengar på dem. Det verkar skilja väldigt mycket på hur de ser på om skulder är nya eller om de bortser från det. Beror mycket på handläggare vad jag förstått. Ja, man undrar verkligen hur det blir framåt, men som tur är kan man söka fler gånger, så jag känner hopp om att någon gång få ett slutdatum på den här skiten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp