Så bra då kan de tydligen gå med på detta, trodde det var helt kört, var det nyligen du fick det och hade du betalat något på skulden eller förlängt? Under hur lång tid får du betala 700/månad tills lånet är återbetalt eller kommer beloppet att höjas? Gick det lätt att få dem att gå med på avbetalningsplanen eller fick du be fler gånger?Jag fick avbetalningsplan 700kr/mån. Hade 25.000kr där.
Om Onea går med på avbetalningsplan varför kan inte alla få det, läste detta på deras sida skrämmande att läsa 151% ränta:Jag fick avbetalningsplan 700kr/mån. Hade 25.000kr där.
Det var i april ja fick dettaSå bra då kan de tydligen gå med på detta, trodde det var helt kört, var det nyligen du fick det och hade du betalat något på skulden eller förlängt? Under hur lång tid får du betala 700/månad tills lånet är återbetalt eller kommer beloppet att höjas? Gick det lätt att få dem att gå med på avbetalningsplanen eller fick du be fler gånger?
lät det gå till inkasso o fick välja själv vad jag ville betala, har 700kr till mitten på nästa år sen ska ja ringa så vi kan se ifall jag kan/vill betala mer. Hade förlängt en kort period. Ringde o pratade med deras inkasso, så alltså inte kundtjänst.