Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skulle vilja veta vilka inkasso som används för dessa snabblån. Tacksam för hjälp

Hej, ursäkta jag frågar så mycket men du skrev att du sa som det var till klarna. Sa du då att du måste betala andra lån innan du betalar deras? Går de med på att man betalar andra innan dem. Jag ska kontakta dem igen den 22 september för de är min enda räddning. Och kan de pausa 180 dagar så hinner jag betala mkt på annat för att komma ikapp.
Jag sa bara de första gången, de andra månaderna jag ville förlänga skrev jag bara ”hej, jag önskar att pausa mina betalningar 30 dagar till. Med vänlig hälsning, A…. ”

O då fixade dom det :) så behövde aldrig förklara mig varje gång.

Jag sa bara de första gången, de andra månaderna jag ville förlänga skrev jag bara ”hej, jag önskar att pausa mina betalningar 30 dagar till. Med vänlig hälsning, A…. ”

O då fixade dom det :) så behövde aldrig förklara mig varje gång.
Okej tack för svar.

Mitt Klarna på 30K gick till Sileo inkasso - betalar 1400kr/mån där. Väldigt schyssta! Betalar ner den till 0kr där med 13% i ränta.

Mitt Ferratum på 57K gick nyligen till Alektum. Dom var hemska, fick tjafsa till mig en betalplan på 4500kr/mån i 9mån för att sedan ha en slutfaktura på 31.597 25/4-2025 där hela skulden måste vara betald! Skulden ökade också från 57K till över 67K när jag la upp avbetalningen! Klart dom värsta på hela marknaden. Så se till att försöka betala av ditt Ferratum så du inte hamnar där!
Hej, när gick ditt ferratum till inkasso? Efter hur många månader? Är det så att de nu sänder direkt till kronofogden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp