Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Skulle behöva ett lån på 10k

Hej alla, Börjar med att tacka gud för detta forumet.
Har varit medlem här ett tag även om jag inte synts så mycket så har jag hållit koll på all nyttig info som delats.
Har kämpat hårt för att bli skuldfri och är i dagsläget fri från alla skulder förutom de privata.
Skulle behöva ett lån på 10k, Men har aldrig tagit ett lån tidigare så inte riktigt säker på alla aktörer och hur jag ska gå tillväga eller vilka punkter jag ska va extra uppmärksam på.

Har 7,8 i UC betyg (Den sjunker för varje månad som går)
Har ett utmätningsförsök från 2018
Och ett restförd studiemedelsavg från 2018.
Min taxerad inkomst är på 414 200kr
Underskott av kapital 6 200kr.

OBS: Vill inte ha hem några brev, Utan vill att allt ska skötas smidigt på mail (Frugan vet inte..)
Vill även inte att det ska synas på UC.

Tack på förhand, Mvh Auron.

Divide.se är bra på ett sånt litet belopp.

Skulle inte slösa en FF för ett så litet belopp. Varför inte göra ett större lån och lösa alla dina privata skulder direkt?

Senast ändrad:
Tror dessvärre att ditt utmätningsförsök gör det i stort sett omöjligt att få lån absolut värsta anmärkningen du kan ha sorry :(

Hej alla, Börjar med att tacka gud för detta forumet.
Har varit medlem här ett tag även om jag inte synts så mycket så har jag hållit koll på all nyttig info som delats.
Har kämpat hårt för att bli skuldfri och är i dagsläget fri från alla skulder förutom de privata.
Skulle behöva ett lån på 10k, Men har aldrig tagit ett lån tidigare så inte riktigt säker på alla aktörer och hur jag ska gå tillväga eller vilka punkter jag ska va extra uppmärksam på.

Har 7,8 i UC betyg (Den sjunker för varje månad som går)
Har ett utmätningsförsök från 2018
Och ett restförd studiemedelsavg från 2018.
Min taxerad inkomst är på 414 200kr
Underskott av kapital 6 200kr.

OBS: Vill inte ha hem några brev, Utan vill att allt ska skötas smidigt på mail (Frugan vet inte..)
Vill även inte att det ska synas på UC.

Tack på förhand, Mvh Auron.
Kört tyvärr

Tror dessvärre att ditt utmätningsförsök gör det i stort sett omöjligt att få lån absolut värsta anmärkningen du kan ha sorry :(
Tänk samma sak, Har skickat iväg en ansökan på Sambla så håller tummarna.
Dock så läste jag i efterhand att de skickar hem brev och dylikt

Tänk samma sak, Har skickat iväg en ansökan på Sambla så håller tummarna.
Dock så läste jag i efterhand att de skickar hem brev och dylikt

Jag skulle dock aldrig ta ett uc lån för 10tusen bättre du vänder dig till aktörer som tar creditsafe. Iallafall om Du tänkt betala det inom någorlunda snar framtid.

Är du ansluten till Kivra skickas inga UC-förfrågningar hem. Iallafall har det inte gjort det för mig när jag sökt via tillexempel Advisa, Lendo osv.

Divide.se är bra på ett sånt litet belopp.

Skulle inte slösa en FF för ett så litet belopp. Varför inte göra ett större lån och lösa alla dina privata skulder direkt?
Men går det att ansöka hos divide.se? Står bara lanseras snart..Preliminär ansökan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp