Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsatt pga. familjemedlem

Om du står som medlåntagare så borde du ha fått påminnelse när lånet ej betalats så väldigt konstigt att det gått så långt att det hamnat hos kfm utan din vetskap.
Verkligen tråkig sits.

Fy vilken sits du har hamnat i. Hoppas du kan få ett lån med bra ränta.
Och jag hoppas du slipper fira jul med denna familjemedlemmen..

Tyvärr så är det inte lätt att ge dig några bra råd med tanke på den situation du sitter i.
Det enda är att du måste betala eller låta det gå till kronofogden. Du har tyvärr bara dom 2 valen samt låta detta bli en lärdom.
Tråkigt men sant.
Hoppas att det löser sig för dig på bästa sätt.
Inte alls bara dom två valen. Ett alternativ är att söka ett nytt lån på 300k och betala av inkassoskulden för att få en lägre månadskostnad.

Inte alls bara dom två valen. Ett alternativ är att söka ett nytt lån på 300k och betala av inkassoskulden för att få en lägre månadskostnad.
Om han skriver att han försökt från årsskiftet men inte hittat någon lösning så förmodar jag att han har försökt med lån men inte fått det godkänt.

Kan du ta ett nytt lån och betala bort det andra lånet?

Om han skriver att han försökt från årsskiftet men inte hittat någon lösning så förmodar jag att han har försökt med lån men inte fått det godkänt.
Antog att han menade att han försökt hitta en lösning med familjemedlemmen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp