- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Inte ovanligt dock.Hm konstigt beteende av dem
De låter räntan ticka på.
Inte ovanligt dock.Hm konstigt beteende av dem
Jo det är klart men de brukar tjata om att man ska lösa in så fort som möjligtInte ovanligt dock.
De låter räntan ticka på.

Husvagn syns. Inte båt. Men dom kan ju hitta era båtresor på facebook.
Vänta dom där åren, om det börjar klia i fingrarna redan nu blir jag väldigt orolig över om er sanering kommer hålla och vad som kommer ske efter den är slut
Hur nya var dina skulder ?Jag har en liten fundering.. kanske någon kan fundera med mig lite
För nåt egentligt svar har nog ingen.
Men det var ju så att jag sökte skuldsanering, fick inledande men sen avslag. Anledningen var att mina skulder ansågs vara för nya.
Då är ju min fundering hur länge ska man vänta innan man söker igen? Nån som kanske kan råda till något vettigt?
Ska tillägga att självklart har inga skulder tillkommit efter det! Och några har jag lyckats betala av. (Om nu den infon gör nån skillnad)
Ska ärligt säga att jag inte exakt har koll på det, men kanske nåt halvår från det att jag ansökte. Så visst va det nya skulder men jag gjorde en chansning o sökte ändå. Men nu har jag börjat fundera på när det kan vara läge att söka igenHur nya var dina skulder ?
Tog du ett nytt lån 6 månader efter att du sökte eller 6 månader innan du sökte ?Ska ärligt säga att jag inte exakt har koll på det, men kanske nåt halvår från det att jag ansökte. Så visst va det nya skulder men jag gjorde en chansning o sökte ändå. Men nu har jag börjat fundera på när det kan vara läge att söka igen
Avslaget fick jag i våras (april tror jag)
InnanTog du ett nytt lån 6 månader efter att du sökte eller 6 månader innan du sökte ?