Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nä usch, det är hemskt. Har en bra inkomst men alla dessa höga räntor gör det omöjligt att betala av några summor. En del sms lån fick jag bort för någon månad sedan men jag går fortfarande alldeles för mycket minus.

En löneutmätning hade nästan varit bättre i nuläget trots att skulderna kommer öka många procent me då vet du vad man har kvar att leva för istället för att pussla varje månad.
Känner ett stort misslyckande över detta och jag har bokat med en budget/ekonomirådgivare. Måste börja någonstans. Tack
För min egen del så är jag övertygad om att jag släppt var det enda rätta.
Är fruktansvärt jobbigt just nu dock när allt är på gång och brevskörden från KFM kommer i lådan men det är en period och sen blir det lugnt.

För min egen del så är jag övertygad om att jag släppt var det enda rätta.
Är fruktansvärt jobbigt just nu dock när allt är på gång och brevskörden från KFM kommer i lådan men det är en period och sen blir det lugnt.
Hur går det med den stora skulden hos Lindorff? Har de skickat till Kronofogden ännu?

Hur går det med den stora skulden hos Lindorff? Har de skickat till Kronofogden ännu?
Nej!
Det är väldigt frustrerande då den skulden var anledningen till att jag gav upp. Skulden är numera 25000 kr mer än när den hamnade hos Lindorff. -:(

Nej!
Det är väldigt frustrerande då den skulden var anledningen till att jag gav upp. Skulden är numera 25000 kr mer än när den hamnade hos Lindorff. -:(
Det låter inte klokt!! Har du frågat dem varför de inte skickat den vidare ännu? Och om du inte kan få avbetala den med bättre avbetalning

Det låter inte klokt!! Har du frågat dem varför de inte skickat den vidare ännu? Och om du inte kan få avbetala den med bättre avbetalning
De erbjöd en avbetalning på sex månader= 55-60 tkr/månad.
Jag har släppt allt nu och funnit ro i det.
Det är verkligen inte klokt då det har legat hos Lindorff sedan början av maj.

De erbjöd en avbetalning på sex månader= 55-60 tkr/månad.
Jag har släppt allt nu och funnit ro i det.
Det är verkligen inte klokt då det har legat hos Lindorff sedan början av maj.
Jo men inte klokt de inte ger en normal avbetalning eller skickar in den till KF. Nu tjänar de massor av räntor på den!! Har du fått in andra skulder till KF?

Jo men inte klokt de inte ger en normal avbetalning eller skickar in den till KF. Nu tjänar de massor av räntor på den!! Har du fått in andra skulder till KF?
Jag har fått sex delgivningar som numera har blivit till utslag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp