Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har du löneutmätning nu eller söker du sanering direkt?
Jag har inte några skulder hos KF än men några på väg dit. Har aldrig haft något hos inkasso eller KF. Har sökt skuldsanering ändå.

Många bra tips och råd. Jag inser att min ansökan inte är så komplett och ingående. Skrev den själv då det är lång väntetid till budget/skuldrådgivare.
Skrev att jag betalt av skulder med det som blev över, klippt kort och sagt upp avbetalda krediter. Flyttat till billigare lght trots att jag får sova i vardagsrummet. Försökt få avbetalningsplaner men att Lindorff vill ha över 50000 kr i månaden under 6 månader eller att det skulle lösas ut ned nytt lån. Det var det som fick mig att lägga ner då det är en omöjlighet.
Att jag går i terapi för att kunna säga nej.
Att jag jobbat extra varje månad innan jag brände ut mig. Osv osv

Sååå otroligt likt min egen situation! :(

Hej alla!
Hittade den här hemsidan.
Vad tror ni?
https://skuldsanerarnasriksforbund.se/
Detta tror jag inte ett dugg på. Deras bedömning torde inte betyda nånting eftersom det är KF som beslutar. Sen namnet, Skuldsanerarnas riksförbund. Skuldsanerare är ju jag själv. Dom vill att man skall skriva på något med bank-id. Mycket felstavningar på hemsidan vilket gör mig misstänksam. Nej, jag tvivlar på att man skulle ha någon nytta av dessa.
Läst lite mer nu på sidan; denna text står under ”Ansökan”:
Observera att anmälan här inte binder upp dig på något sätt, utan det blir bindande först när alla papper är underskrivna. Dessa kommer du få hemskickade till dig längre fram i processen.
Vad är det som blir bindande?
Tror att detta är en organisation som försöker sko sig på andras olycka.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp