- Meddelanden
- 27
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 7
Vad menar du?Nu löste det sig ju.

Vad menar du?Nu löste det sig ju.

Det får du i betalplanen.Har fått beslutet om inledande men hur vet man hur länge betalplanen sträcker sig? När får man betalplanen eller får man inte det vid inledande
När kommer betalplanen då?Det får du i betalplanen.

Ja, den perioden är för inledande. Det kan ändras när man blir beviljad.När kommer betalplanen då?
nu hr jag fått vilket belopp jag ska betala och hur de räknat fram men det står period
2210-2212 så det gäller bara 3 mån?

Att du from september har nollplan.Vad menar du?![]()
Gäller fram till förslag om skuldsanering som sedan gäller under resterande skuldsanering om den blir beviljad eller inte omprövas under tiden.När kommer betalplanen då?
nu hr jag fått vilket belopp jag ska betala och hur de räknat fram men det står period
2210-2212 så det gäller bara 3 mån?
Ahaa nu fattar jag så de räknar med beslut innan dec helt enkelt.Ja, den perioden är för inledande. Det kan ändras när man blir beviljad.
Jag har för mig att min betalplan kom nån/några veckor efter besked om inledande men det är över fem år sedan så kommer inte ihåg exakt![]()
Är nyfiken hur många månader det blir 36-60 mån..Gäller fram till förslag om skuldsanering som sedan gäller under resterande skuldsanering om den blir beviljad eller inte omprövas under tiden.
Sannolikt. Annars får du besked om att det är förlängt.Ahaa nu fattar jag så de räknar med beslut innan dec helt enkelt.