Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sitter i telefon kö till Swedbank ! Kortet blev spärrat i dag iomed inledande då jag har en kredit på de men dom kan väl inte spärra mitt lönekonto ?? Behöver både tanka å handla va gör man ?
Nu killgissar jag men kortet kommer sannolikt bytas mot ett "vanligt" betalkort utan kredit.

Sitter i telefon kö till Swedbank ! Kortet blev spärrat i dag iomed inledande då jag har en kredit på de men dom kan väl inte spärra mitt lönekonto ?? Behöver både tanka å handla va gör man ?
Utbytes mot ett utan kredit.

Du kan väl swisha någon som kan ta ut kontanter i nödfall tills du får ett nytt kort?

Tror också det kommer bytas ut, läst det tidigare i tråden.
Många butiker tar Swish så det löser sig nog , värre med tankning men nån kompis kanske kan hjälpa?

Tror också det kommer bytas ut, läst det tidigare i tråden.
Många butiker tar Swish så det löser sig nog , värre med tankning men nån kompis kanske kan hjälpa?
Måste missat de i tråden då skulle ja ju tagit ut pengar innan .
Swish funkar inte heller .

Gick ens inte att swisha ju
Att man ska behöva hamna i den situationen när det redan är svårt som det är. Får maningen information om vad det innebär att få inledande, typ att kort spärras om man har kredit och allt sånt som man inte kan veta men som faktiskt händer?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp