Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur ofta tycker ni man ska försöka ansöka om skuldsanering? 2,a ggn och 3,e ev 4,e.
Har sett ngn sökte 6 e ggn och fick.
Tiden bara går...
Ska man vänta ngra månader, halvår el år.

Hur ofta tycker ni man ska försöka ansöka om skuldsanering? 2,a ggn och 3,e ev 4,e.
Har sett ngn sökte 6 e ggn och fick.
Tiden bara går...
Ska man vänta ngra månader, halvår el år.

Det beror ju först och främst på vad orsaken till avslaget är. Om det är att skulderna är för nya, ja då bör man ju kanske vänta minst ett år. Handlar det om att man har för dyrt boende så bör man ju försöka flytta till billigare innan man ansöker på nytt.

Att bara skicka in nya ansökningar med jämna mellanrum utan att förändra något leder förmodligen ingen vart.

Det beror ju först och främst på vad orsaken till avslaget är. Om det är att skulderna är för nya, ja då bör man ju kanske vänta minst ett år. Handlar det om att man har för dyrt boende så bör man ju försöka flytta till billigare innan man ansöker på nytt.

Att bara skicka in nya ansökningar med jämna mellanrum utan att förändra något leder förmodligen ingen vart.
Mina var för nya i november förra året , sökte maj i år och fick inledande i augusti nu ! Så väntade 6 mån !

Mina var för nya i november förra året , sökte maj i år och fick inledande i augusti nu ! Så väntade 6 mån !

Ja då har det ju nästan gått ett år iofs.

Men det är ju inte säkert att alla handläggare skulle ha gett dig inledande, jag hade nog valt att vänta lite längre än 6 månader om det gällde för nya skulder.

Men det är ju upp till var och en.

Ja då har det ju nästan gått ett år iofs.

Men det är ju inte säkert att alla handläggare skulle ha gett dig inledande, jag hade nog valt att vänta lite längre än 6 månader om det gällde för nya skulder.

Men det är ju upp till var och en.
Avslaget kom i november , men sökte maj så blir 6 mån ;) sen 3 mån handläggning med ! Klart man aldrig vet hur en handläggare tänker :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp