Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En just nu, eventuellt 2st. Om inte annat aå kommer jag ligga efter med betalningen ett bra tag framöver.
Det händer inte mycket mer än att du får brev med påminnelse och att info går till borgenärerna. Först när du har missat 4 kan de begära omprövning och att saneringen hävs.

Det händer inte mycket mer än att du får brev med påminnelse och att info går till borgenärerna. Först när du har missat 4 kan de begära omprövning och att saneringen hävs.
Okej tack som fan! Så om jag ligger efter med 1-2 betalningar ett tag så händer det inget?

Förövrigt, rent teoretiskt vad exakt händer vid upphävning? Kommer jag få massa brev från borgenärer igen eller går det till löneutmätning ?

Okej tack som fan! Så om jag ligger efter med 1-2 betalningar ett tag så händer det inget?

Förövrigt, rent teoretiskt vad exakt händer vid upphävning? Kommer jag få massa brev från borgenärer igen eller går det till löneutmätning ?
Precis, det händer inget mer än påminnelser.

Vad som händer vid upphävning har jag ingen erfarenhet av!

Precis, det händer inget mer än påminnelser.

Vad som händer vid upphävning har jag ingen erfarenhet av!
Tror att det är 4 försökt som borgenärerna kan ompröva så betala snabb då Du har fått en fin möjlighet att ta bort din skuldbörda.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp