Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Man får ju fakturor både under inledande och under skuldsanering så nej, det är ingen skuld i den bemärkelsen
Vad händer om man får en faktura då precis innan man får inledande ? För inte lätt om man bara kan få det !

Vad händer om man får en faktura då precis innan man får inledande ? För inte lätt om man bara kan få det !

Du har inte funderat på om du ens kan ta det på faktura om du nu har inledande och anmärkning? Dom gör väl en kreditupplysning isf.

Brukar landstingen kolla poit ? Nån som fått med en skuld från dom som inte anmält den själv ?
Maken hade nån skuld till landstinget. Den kom m i saneringen. Han hade tänkt betala den då han fick påminnelse men hann upptäckta att den var med i betalplanen han fick vid inledandet. Det var inte tandläkare utan sjukhusvård. Men den var ju som sagt förfallen till betalning.

Har en kanske lite annorlunda fråga. Är det på något sätt ett hinder om jag som har skuldsanering väljer att kräva in en skuld av en person via kronofogden?

Jag och min sambo sökte och fick beviljat båda två. Har inte siffrorna i huvudet men kan kolla
Vore super om du kunde ge på ett ungefär. Förstår att det är individuellt men måste ju finnas någon kalkylering ungefär som borde stämma. Vad tjänar du och din partner och vad var er totala skuld? Du behöver inte svara här utan via pm om du hellre vill de :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp