Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja det borde ju vara 80-90 % ? Iallafall det känns som det , jag vet däremot en som fått avslag efter inledande
Det är om något nytt framkommer som stjälper insolvens eller skälighet som det kan bli avslag efter inledande.

Det som är bull är ju om man söker om skuldsanering men sen inte beviljas då är man ju prickad i 5 år vilket kanske är positivt ur lånesynpunkt men negativt om du ska byta lägenhet, bredband, el-leverantör och dylikt.

Det som är bull är ju om man söker om skuldsanering men sen inte beviljas då är man ju prickad i 5 år vilket kanske är positivt ur lånesynpunkt men negativt om du ska byta lägenhet, bredband, el-leverantör och dylikt.
Fast söker du sanering så är man oftast körd ändå skulle jag säga !

Nu minns jag inte men kommer inte den anmärkningen först när man får beslut om skuldsanering?

Nån som vet hur många av dom som får inledande som sedan leder till beviljad sanering ?

Har pratat med någon där som sagt att typ 70% av avslagen är direkt, så får man avslag innan inledande är det ofta ganska uppenbart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp