Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har läst det mesta i denna tråden.
Men ibland får jag upp nya frågor och vill kunna leta reda på om svaren redan finns.

Vet ni om det finns någon möjlighet för att söka i enbart denna tråden?
Blir på tok för mycket olika trådar och inlägg, när jag söker och det dyker upp trådar från hela forumet.
Du kan söka med förstoringsglaset uppe i högra hörnet. Skrivet ett stödord så kommer det upp vart det finns så är det lite lättare att hitta svaret på din fundering.

Hej, de drar lite drygt 20,000 per månad.
Bra lön då? Har du ngn hum om när du blir klar om det forts vara löneutmätning? Hur länge har du haft löneutmätning? Är det spelskulder? Hoppas du får skuldsanering.

i september kommer jag bli sambo igen, och då blir givetvis hyran högre från 4000 själv till ca 9000 är de något som kommer bli problem ?! Tänker att vi kommer ju dela på det så blir endast 500 kr mer ?! Sedan måste väl allt räknas om då underhåll försvinner och annan mat kostnad osv när man bor ihop med någon?!

i september kommer jag bli sambo igen, och då blir givetvis hyran högre från 4000 själv till ca 9000 är de något som kommer bli problem ?! Tänker att vi kommer ju dela på det så blir endast 500 kr mer ?! Sedan måste väl allt räknas om då underhåll försvinner och annan mat kostnad osv när man bor ihop med någon?!

Du skickar ju in en omprövning. Kan inte tänka mig att hyran kommer bli ett problem. Sen beror det väl på om ni tjänar väldigt olika i lön, vem som får stå för mest så att säga.

Du får begära omprövning och uppge hans inkomst samt nya kostnaderna

Du skickar ju in en omprövning. Kan inte tänka mig att hyran kommer bli ett problem. Sen beror det väl på om ni tjänar väldigt olika i lön, vem som får stå för mest så att säga.
Ok! Jag tjänar 34950 innan skatt får ut ca 25000. Han tar ut ca 20000 lön.

Då lär ju ditt betalningsutrymme inte ökas skulle jag tro.
Nä, det kanske blir densamma?! Han tjänar fem tusen mindre än mig! Är med barnens pappa som jag ska bo med så underhåll försvinner ?! Sen vet jag inte om de räknar med barnbidraget att jag fortfarande ska ha allt eller hur de blir?!

Nä, det kanske blir densamma?! Han tjänar fem tusen mindre än mig! Är med barnens pappa som jag ska bo med så underhåll försvinner ?! Sen vet jag inte om de räknar med barnbidraget att jag fortfarande ska ha allt eller hur de blir?!
Fyll i uppgifterna på kfm sida så får du en liten hum om hur det blir.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp