Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
min sanering startar i september. äger en bil idag för 20-25 och det var ok. anledningen till min fråga är att sambon kan få köpa en bil som är värd 40-50 billigare än så.

Hur kan den starta i september? Får du inledande idag ska du betala i augusti, och har då redan en pågående skuldsanering..

Hej!

Tack för ditt mail!
Vi känner till att du har skuldsanering och din skuld ingår i den.

Detta var svaret från inkassobolaget som köpt upp min skuld från Bank Norwegian.

Hej!

Tack för ditt mail!
Vi känner till att du har skuldsanering och din skuld ingår i den.

Detta var svaret från inkassobolaget som köpt upp min skuld från Bank Norwegian.
Toppen! Märkligt att samma bolag inte verkade ha koll på att även min ingår där och skulle återkomma när de beställt kopia på beslutet från kronofogden :rolleyes:

Toppen! Märkligt att samma bolag inte verkade ha koll på att även min ingår där och skulle återkomma när de beställt kopia på beslutet från kronofogden :rolleyes:
Ja faktiskt och vi har väl haft sanering ungefär lika lång tid ?
November 2018.

Ja faktiskt och vi har väl haft sanering ungefär lika lång tid ?
November 2018.
Japp. Därför jag blev lite extra nojig då jag fick inledande i augusti 2018 så vore surt med onödigt trassel när det snart bara är 12 månader kvar. Skönt att du fick svar i alla fall :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp