Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom är på 18 april och jag sökte 11 maj ! Tänkte hinner skriva det i morgon , tror du det är negativt jag skickar in det sent ? :)
Det är skitsamma när du skickar in det om det är innan dom börjat handlägga, och det har som sagt inte någon större betydelse då du ändå kommer få ta det muntligt också, men har du ett stort behov av att lägga extra tid och energi så kör.

Jag överklagade , men kom ingen vart ! Tingsrätten skrev att lånen var relativt nya ! Men man läser att vissa fått saneringen fast vissa lån är 6 mån gamla bara , medans mina två sista var 4 år gamla :) men kommer få samtal om 2 veckor så får hoppas på det bästa ! Kan inte göra så mycket mer känns det som
Jag vet ju inte din inkomst situation men det känns som det är nått där dom ser att du kan betala av lite mer om man säger så kanske

Blir alltid nyfiken när det skrivs att ngt sker eller inte pga lag. Vilken lag gällde detta?
Hej! Ja lag kanske var fel ord, men KFM sa när jag berättade om att brev kommer, att det är fel av dom och när skuldsanering vunnit laga kraft så måste de sluta och om det upprepas, skicka kompis till handläggaren. Min handläggare var jättebra, personlig och förstående.

Hej! Ja lag kanske var fel ord, men KFM sa när jag berättade om att brev kommer, att det är fel av dom och när skuldsanering vunnit laga kraft så måste de sluta och om det upprepas, skicka kompis till handläggaren. Min handläggare var jättebra, personlig och förstående.
Ok, inget lagstöd den här gången nä.

Ca 980k idag ! Skuld liksom ta ca 25 år med dagens takt ! Mycket räntor !
Jag vet ju inte din inkomst situation men det känns som det är nått där dom ser att du kan betala av lite mer om man säger så kansk

Ca 980k idag ! Skuld liksom ta ca 25 år med dagens takt ! Mycket räntor !
Var det inte nå mer du fick avslag för, typ mobiltelefoner eller nått sånt? Det verkar inte gått så långt tid sen din förra ansökan, tror du att de kommer resonera annorlunda nu?

Var det inte nå mer du fick avslag för, typ mobiltelefoner eller nått sånt? Det verkar inte gått så långt tid sen din förra ansökan, tror du att de kommer resonera annorlunda nu?
Fick avslaget i oktober förra året , så skulle ju ha gått 9-10 mån tills dom ringer mig ! Stämmer att jag sa jag köpt saker bland anammat telefoner , kläder mm . Man ska ju vara ärlig säger dom. Ingen aning om dom tänker annorlunda denna gången , kan ju hoppas ! Tror det gör väldigt mycket vilken handläggare man får med

Har för mig läst man ska vänta 6-12 mån innan man söker igen

Har för mig läst man ska vänta 6-12 mån innan man söker igen
Hoppas det går bättre denna gång. Verkar ibland vara lättare om man har spelskulder än konsumtion slån, efter vad jag läst på senaste tiden iaf…
Håll oss gärna uppdaterade hur det går för dej.

Hoppas det går bättre denna gång. Verkar ibland vara lättare om man har spelskulder än konsumtion slån, efter vad jag läst på senaste tiden iaf…
Håll oss gärna uppdaterade hur det går för dej.
Tack :) tror som sagt mycket avgör vilken handläggare med man får , för det är lite konstigt när dom tycker vissa lån är för nya när dom är 4 år gamla , medans andras lån är 6 mmån gamla endast ! :) återkommer när jag fått besked :) men kommer säkert få söka 4-5 gånger ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp