Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det Adam S igen ?
Ibland säljs skulderna vidare så detta lån kan vara ett sådant.
Är det Adam så har han precis blivit dömd till fyra års fängelse.
Ringde precis min handläggare hos kronofogden och de sa att C information Ab har överklagat beslutet för att de anser att de har en skuld på mig som inte är med skuldsanerings planen och vill få med den.
Hon varnade dessutom mig för det bolaget och sa att jag skulle berätta för tingsrätten att jag känner inte till de och bestrida deras ansökan.
ja tydligen ägaren har precis blivit dömd för bedrägeri om man ska tro det som står på forumet. Fattar bara inte hur min skuld hamnat hos dessa bedragare

Ringde precis min handläggare hos kronofogden och de sa att C information Ab har överklagat beslutet för att de anser att de har en skuld på mig som inte är med skuldsanerings planen och vill få med den.
Hon varnade dessutom mig för det bolaget och sa att jag skulle berätta för tingsrätten att jag känner inte till de och bestrida deras ansökan.
ja tydligen ägaren har precis blivit dömd för bedrägeri om man ska tro det som står på forumet. Fattar bara inte hur min skuld hamnat hos dessa bedragare
Din skuld har inte hamnat hos honom utan han har hittat på denna skulden. Han kollar upp via POIT vem som får inledande och beviljad skuldsanering och gör såhär gång på gång.

Din skuld har inte hamnat hos honom utan han har hittat på denna skulden. Han kollar upp via POIT vem som får inledande och beviljad skuldsanering och gör såhär gång på gång.
Satte precis och läste hans dom.
precis som du säger så har han hittat på en massa skulder.
dessutom har han anställt sig själv och sin mormor i något av hans bolag med ett lön på 380 000 kr i månaden och sen har de sjukskrivit sig och försäkringskassan har stått för 250 000 kr av månadslönen. Killen har läst juridik och ekonomi med våra skattepengar och sen utnyttjat systemet och gett sig på de mest utsatta i samhället. Över skuldsatta. Borde fan få livstid.
jag kommer anlita en advokat om hans borgen mot mig då jag vet att han kommer att förlora och stå för mina kostnader. Äckliga varelsen!! Blir så jävla förbannad på sådana personer.

Satte precis och läste hans dom.
precis som du säger så har han hittat på en massa skulder.
dessutom har han anställt sig själv och sin mormor i något av hans bolag med ett lön på 380 000 kr i månaden och sen har de sjukskrivit sig och försäkringskassan har stått för 250 000 kr av månadslönen. Killen har läst juridik och ekonomi med våra skattepengar och sen utnyttjat systemet och gett sig på de mest utsatta i samhället. Över skuldsatta. Borde fan få livstid.
jag kommer anlita en advokat om hans borgen mot mig då jag vet att han kommer att förlora och stå för mina kostnader. Äckliga varelsen!! Blir så jävla förbannad på sådana personer.
Ja han vet precis hur man slår på dom som ligger. Det enda negativa är om du förlorar målet då hamnar skulden utanför skuldsaneringen och du får betala den sidan om din sanering.

Hur styrker han lånet? Måste väl finnas avtal och insättningar som bevis att det är fejk?

Ja han vet precis hur man slår på dom som ligger. Det enda negativa är om du förlorar målet då hamnar skulden utanför skuldsaneringen och du får betala den sidan om din sanering.
förstår inte varför jag skulle förlora målet.
killen är dömd för 16 fall av grov bedrägeri och försök till grov bedrägeri. Dömd till 4 års fängelse samt näringsförbud. Skulle inte bli förvånad om tingsrätten avslår hans ansökan på raka arm vilket de borde göra.

Hur styrker han lånet? Måste väl finnas avtal och insättningar som bevis att det är fejk?
Utifrån vad jag kunde läsa av domen så har han haft en hemsida med namnet www.snabbsmskredit.se där man skrivit under avtal som gjorde en skyldig bara man ansökte om lån, dvs de avslog alla låneansökningarna men folk blev ändå skyldiga enligt avtalsvillkoren de hade skrivit på. Låne ansökan har oftast varit på 1000 kr med 38 procent månatlig ränta .
sen har han hållit sig passiv och 4-5 år senare har kommit med sitt krav genom någon utländsk inkassobolag. Domen är på 57 sidor så jag orkade inte läsa så noga men du förstår

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp