- Meddelanden
- 119
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Vilka dryga svar du ger emellanåt alltsåDå behöver lagen ändras för att det du tycker du hört ska stämma
Vilka dryga svar du ger emellanåt alltsåDå behöver lagen ändras för att det du tycker du hört ska stämma
90% av alla hans svar är ju dryga i stort sett.Vilka dryga svar du ger emellanåt alltså
Jag tycker inte att jag har hört det, jag fick det sagt av min handläggare hos kf. Så de behöver nog bättre koll på vad de säger ibland med, vare sig du vill det eller inteDå behöver lagen ändras för att det du tycker du hört ska stämma
Håller helt med.Vilka dryga svar du ger emellanåt alltså
Ja dom behöver kanske det.Jag tycker inte att jag har hört det, jag fick det sagt av min handläggare hos kf. Så de behöver nog bättre koll på vad de säger ibland med, vare sig du vill det eller inte
Tack snälla. Då räcker dom länge.Vilka dryga svar du ger emellanåt alltså
Håller helt med. Man vet inte vad man ska tro ibland när man hör vissa svar…Jag tycker inte att jag har hört det, jag fick det sagt av min handläggare hos kf. Så de behöver nog bättre koll på vad de säger ibland med, vare sig du vill det eller inte
Ja dom behöver kanske det.
Du får gärna peka på var i skuldsaneringslagen det står, jag hittade det
Hoppas ändå inte att det är jag som ska kunna skuldsaneringslagen i grund och botten? Jag hoppas att det är den handläggaren på KF som jobbar med just skuldsanering och mitt ärende, som ger mig den informationen- att den ska vara rätt. Men det är många saker som sägs som inte stämmer till hundra tyvärr och man får märka det själv sen. Jag förstår att saker kan tolkas och uttryckas fel men i vissa sammanhang får det inte göra det och de bör veta vad de säger. Men vi alla har väl fel här inne och du rätt som vanligtJa dom behöver kanske det.
Du får gärna peka på var i skuldsaneringslagen det står, jag hittade det inte nämligen.
Glöm inte att hitta i skuldsaneringslagen det du vill ha fram, jag hittar det inte.Hoppas ändå inte att det är jag som ska kunna skuldsaneringslagen i grund och botten? Jag hoppas att det är den handläggaren på KF som jobbar med just mitt ärende och ger mig den informationen. Men vi alla har väl fel här inne och du rätt som vanligt