- Meddelanden
- 46
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 12
Tack för din kommentar och fina ord. Jag känner som att jag har råkat köra ihjäl någon och smitit därifrån och själva spöket jagar mig runt omkring. Jag är en nattarbetar och har vaken natt på jobbet och även när jag är hemma så kan jag inte slappna av.Jag lät breven komma och jag som du hade ångest deluxe. Det blir lättare jag lovar dig och du behöver inte göra något aktivt utan bara vänta på att det hamnar hos kfm.
När du får delgivning från kronofogden så skicka in att du tagit emot delgivningen.
Det kommer att ta ett tag innan du hamnar hos kfm.
Förutom tiotals brev som landar varje dag så tillkommer massor av samtal av okända nummer som jag inte vågar svara då det kan vara långivarna som vill sina pengar tillbaka och jag har inget jävla svar på deras frågor.
skäms som fan, känns som man stulit något och försöker gömma sig och försöker komma undan brottet.
Jag tänker prata med alla långivare och be dem sluta nå mig på olika sätt och iställtet skicka vidare ärenden till kfm och på sätt kan de få pengar tillbaka via löneutmättning.
de har även skickat brev till de gamla adresser där jag bott tidigare för flera år sen.
Jag har nu gett mig alltså, klarar inte mer.
Har gått minus 12-15 tusen varje månad de sista åren.
ska söka sanering och hoppas på att det går igenom och jag med får en annan chans.