Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej testar att försöka få svar på min fråga igen. Vad ska man vara beredd på efter avslut av sanering ? Vad kan företagen försöka sig på efter avslutat sanering och vad ska man göra då ? Mvh

Hej testar att försöka få svar på min fråga igen. Vad ska man vara beredd på efter avslut av sanering ? Vad kan företagen försöka sig på efter avslutat sanering och vad ska man göra då ? Mvh

Som regel händer inget. Det kan hända att någon begär verkställighet av skulder som ska vara avskrivna, det är sällsynt, ring sökande så brukar det lösa sig, alternativt invända hos kronofogden

Har ju lyckats tappat bort min betalplan, ironiskt nog har jag förmodligen lagt den på ett särskilt ställe just för att jag ska ha koll på den, suck.

Hursomhelst, juni är ju betalfri, men är det inbetalningen i slutet på juni det gäller eller nu i slutet på maj?

Har ju lyckats tappat bort min betalplan, ironiskt nog har jag förmodligen lagt den på ett särskilt ställe just för att jag ska ha koll på den, suck.

Hursomhelst, juni är ju betalfri, men är det inbetalningen i slutet på juni det gäller eller nu i slutet på maj?
Juni :)

Juni

15 inbetalningar till sen är det klart , Dec 2023 tiden har gått fort och allt fortlöper efter plan, gjort två st omprövningar pga ökad och minskad inkomst och en nu en under utredning då min sambo är långtidssjukskriven. Känner att jag alltid blivit bra bemött av alla jag pratat med på kfm.

15 inbetalningar till sen är det klart , Dec 2023 tiden har gått fort och allt fortlöper efter plan, gjort två st omprövningar pga ökad och minskad inkomst och en nu en under utredning då min sambo är långtidssjukskriven. Känner att jag alltid blivit bra bemött av alla jag pratat med på kfm.
Bra jobbat!
Kämpa på de sista 15 betalningarna. Tiden går fort!

Ni med pågående skuldsanering.

Hur har de gått under åren med deklaration, har ni fått något tillbaka?

har sett att vissa regristerar ränta hur fungerar det praktiskt taget?

Ni med pågående skuldsanering.

Hur har de gått under åren med deklaration, har ni fått något tillbaka?

har sett att vissa regristerar ränta hur fungerar det praktiskt taget?
Jag har fått tillbaks varje år. Ca 9 av mina 19 borgenärer har inrapporterat ränta varje år.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp