Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stort, stort GRATTIS till dig! Så oerhört fantastiskt det måste kännas och jag kan inte annat än bli väldigt glad för din skull!:D:vinnare:
Tack! Ja, det känns såklart bra men lite surrealistiskt efter att ha varit skuldsatt en längre tid.. men nu stundar nya dagar och det skall bli fantastiskt skönt :)

Tack! Ja, det känns såklart bra men lite surrealistiskt efter att ha varit skuldsatt en längre tid.. men nu stundar nya dagar och det skall bli fantastiskt skönt :)
Jo men förstår det att det känns så.
Det blir ju ett sätt en helt ny tillvaro. Om är enkom positivt - men förstår att hjärnan måste vänja sig ^^
Men lycka till på din nya resa nu!

Själv är jag på väg in i 3:de året. Två är avverkade den 5 maj. Så jag längtar till "min" dag.

Jo men förstår det att det känns så.
Det blir ju ett sätt en helt ny tillvaro. Om är enkom positivt - men förstår att hjärnan måste vänja sig ^^
Men lycka till på din nya resa nu!

Själv är jag på väg in i 3:de året. Två är avverkade den 5 maj. Så jag längtar till "min" dag.
Min upplevelse är att tiden gått ganska fort så din dag kommer förr än du anar det :)

Senast ändrad:
Nu har det gått 7 veckor sen inledande och jag har fortfarande inte fått något förslag. Hjärtklappning av den här resan och oro över avslag sitter i mig..
För mig är de 6 veckor nu, skrev till min handläggare och då var det för alla hade inte lämnat än och hon hoppades att jag snart skulle få!

För mig är de 6 veckor nu, skrev till min handläggare och då var det för alla hade inte lämnat än och hon hoppades att jag snart skulle få!
Jag fick inledande 11 mars och fick mitt förslag igår!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp