Så det är helt ok att börja jobba extra igen? Har undvikit det för att inte ”tjäna för mycket” under betalningsplanenKfm kollar ingenting under en skuldsanering alls.
Så det är helt ok att börja jobba extra igen? Har undvikit det för att inte ”tjäna för mycket” under betalningsplanenKfm kollar ingenting under en skuldsanering alls.
Din inkomst syns och tjänar du mycket mer än det du gjort innan så kan borgenärerna begära en omprövnin som kan leda till en förlängning av din skuldsanering upp till två år.Så det är helt ok att börja jobba extra igen? Har undvikit det för att inte ”tjäna för mycket” under betalningsplanen
Så det är helt ok att börja jobba extra igen? Har undvikit det för att inte ”tjäna för mycket” under betalningsplanen
Ett extra stort GRATTIS till just Dig ! Under alla dessa år som jag har känt Dig här har Du kämpat på. ALDRIG någonsin har jag hört Dig beklaga Dig över Din situation eller att det har varit speciellt ”jobbigt”. Du förlikade Dig med situationen och har enbart visat Dig tacksam över möjligheten som Du har getts.Så kom den...dagen som funnits i mitt medvetande i drygt fem år...27/4 2022.
Dagen då sista inbetalningen på min skuldsanering görs.
När jag vaknade imorse kollade jag kontot och såg att det var draget i natt tillsammans med övriga räkningar.
Jag är klar!

Tack för de orden...de värmer.Ett extra stort GRATTIS till just Dig ! Under alla dessa år som jag har känt Dig här har Du kämpat på. ALDRIG någonsin har jag hört Dig beklaga Dig över Din situation eller att det har varit speciellt ”jobbigt”. Du förlikade Dig med situationen och har enbart visat Dig tacksam över möjligheten som Du har getts.
Därför är jag extra glad över att just Du nu är klar… att Du nu kan gå vidare som en ”fri man” !!
All lycka till framgent & Du: Carpe Diem ! Njut, för de e Du så innerligt värd !!!![]()

Så himla underbart! Stort grattis!Så kom den...dagen som funnits i mitt medvetande i drygt fem år...27/4 2022.
Dagen då sista inbetalningen på min skuldsanering görs.
När jag vaknade imorse kollade jag kontot och såg att det var draget i natt tillsammans med övriga räkningar.
Jag är klar!

Tycker redan åren som har gått, har sprungit iväg.Tack för de orden...de värmer.
Den tid du har kvar kommer gå fort, jag lovar![]()
Allt har än så länge funkat långt över förväntan. Har påbörjat år 4 nu och känner ”bara” en överväldigande tacksamhet över denna omstart…