Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du kan inte bli av med din skuldsanering pga omständigheter du själv inte kan rå för. Då får du ompröva och få en ny betalplan. Tänk på att spara din buffertpeng och din betalningsfria månad för du anses klara de tre första månaderna med dom.

Tack för detta, lugnar och hoppas verkligen inte det går så långt för jag stormtrivs med jobbet.

Tack, lite lugnande. Man tänkte statligt borde va stabilt men tydligen inte. Men om jag då får 0kr i inkomst går tiden vidare tills jag får nytt jobb då ?
0kr? Du har väl a-kassa? Annars blir de soc

0kr? Du har väl a-kassa? Annars blir de soc
Ja precis det har man ju, menade egentligen 0kr för att betala min skuldsanering . A kassa har man ju. Samt jobb hittar man nog men var ändå orolig att man står utan i värsta fall under en tid.

Ja precis det har man ju, menade egentligen 0kr för att betala min skuldsanering . A kassa har man ju. Samt jobb hittar man nog men var ändå orolig att man står utan i värsta fall under en tid.
Direkt du får veta från din arbetsgivare har du uppsägningstid.
Säkerligen minst 3 månader.
Då tar du reda på hur mycket du beräknas få i a-kassa och sedan kontaktar du kfm och säger:

från och med xxx är jag uppsagd, jag har kollat med min a-kassa och dom beräknar att jag får Xx kr i månaden då.

sen blir de en omprövning och allt är löst.

Direkt du får veta från din arbetsgivare har du uppsägningstid.
Säkerligen minst 3 månader.
Då tar du reda på hur mycket du beräknas få i a-kassa och sedan kontaktar du kfm och säger:

från och med xxx är jag uppsagd, jag har kollat med min a-kassa och dom beräknar att jag får Xx kr i månaden då.

sen blir de en omprövning och allt är löst.
De tre första månaderna anses du klara av utan ny betalplan.

Är det någon här som vet vem som tagit över Kredinors skulder då de lagt ner sin verksamhet i Sverige ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp