Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej det kan du inte.

Förlåt, jo, kan kan man om man får nya skulder. Men det är isåfall inte på grund av de nya skulderna, utan på grund av något annat.
Nya skulder I sig är ok att ha under en skuldsanering

Avslag på ansökan, relativt väntat men känns väldigt tungt.

det var någon/några som fråga hur det funka med inledande och restskatt
lyckades hitta detta medd från just skatteverket när jag fick inledande och hade rest skatt och betala

Kronofogden har den xx. xx. xxxx beslutat om att
inleda skuldsanering för dig. Skulder som har
uppkommit före det datumet ingår i din skuldsanering.
Det är den dag skatten har uppkommit som är
avgörande, inte när Skatteverket fastställer skatten
eller när du ska betala.
Om det hjälper någon :)

Läser lite olika här om sanering. Ska man söka omprövning vid skatteåterbäring eller inte ? Av vad ja förstått så ska man inte det. Även vid löneökning om man nu inte kommer upp i årsinkomsten ?

Läser lite olika här om sanering. Ska man söka omprövning vid skatteåterbäring eller inte ? Av vad ja förstått så ska man inte det. Även vid löneökning om man nu inte kommer upp i årsinkomsten ?
Sedvanlig löneökning skall man inte ompröva. Det framgår tydligt inne på KF:s hemsida.

Jag har personligen aldrig begärt omprövning av skatteåterbäringen och har dessa åren med skuldsanering fått tillbaks mellan 11-15tkr.

Jag är evigt tacksam för att jag bor i en stad där det finns en tandläkarskola, har nu lagat 3 hål och inte betalat en krona. :folded:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp