Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kanske ska tillägga att de nya är en provanställning på 1 månad. Så hela situationen är lite strulig
Är det tillsvidareanställning efter den månaden eller förlängd provanställning? Isf kan du ju avvakta tills du är tillsvidareanställd innan du omprövar, hinner en borgenär komma in med omprövning före dig kan du ju förklara läget, men så tidigt på året är det kanske ingen fara att någon hinner reagera. Ring KFM annars och hör dig för.

Provanställningar har avslutats när den provanställde fått ett betalningsföreläggande.
Känner igen liknande, har för mig någon som var på väg in som handläggare föll på slutet...

Någon här som har inledande skuldsanering och fått en summa som ska betalas in varje månad? Vad händer om man tjänar mindre en månad på grund av sjukdom? Måste man betala hela summan då?

Någon här som har inledande skuldsanering och fått en summa som ska betalas in varje månad? Vad händer om man tjänar mindre en månad på grund av sjukdom? Måste man betala hela summan då?
Jajjamen(jag har inte inledande, men det ska såklart betalas)

Ja, du ska betala det som står i beslutet. Får du högre inkomst löpande bör du ompröva din skuldsanering
Tack för svaret, nu när vi är väl inne så kan jag passa på och fråga om man får behålla en bonus från företaget som betalas ut en gång per år?

Tack för svaret, nu när vi är väl inne så kan jag passa på och fråga om man får behålla en bonus från företaget som betalas ut en gång per år?

Frågan är besvarad så många gånger i den här tråden att du helt enkelt kan få leta svaret där:)

Ja, du ska klara tre månader utan omprövning med hjälp av buffertpeng och betalningsfri månad men det är såklart svårt vid 0 plan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp