- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Ja det må hända, det är inte samma sak som en löneutbetalning.Ok så sa min handläggare till mig iaf. Jag fick också behålla min skatt på 10000.
Ja det må hända, det är inte samma sak som en löneutbetalning.Ok så sa min handläggare till mig iaf. Jag fick också behålla min skatt på 10000.
Ja det må hända, det är inte samma sak som en löneutbetalning.
Ok, sett upphävda beslut pga stora engångsersättningar eller engångsutbetalningar som man inte begärt omprövning över.Ok så sa min handläggare till mig iaf. Jag fick också behålla min skatt på 10000.
Ok då ska jag nog vara glad över att jag fick behålla så mycket skatt då.Ok, sett upphävda beslut pga stora engångsersättningar eller engångsutbetalningar som man inte begärt omprövning över.
Ok då ska jag nog vara glad över att jag fick behålla så mycket skatt då.
Ingen idé att ha ärenden liggande på KF när du har sanering. De får ju det dom får ändå, dessutom får väl företagen betala en avgift hos KF om jag inte missminner mig?Loggade in på KFM nu. Både Intrum och Lowell har dragit tillbaka mina collector-skulder nu efter mitt inledande. Någon som vet varför de gör så?
Ja, jag är läskunnig. Du borde nog gnugga ögonen och se vad jag skrev. Skrev löneutbetalning, inte löneutmätning.Det här tråden om skuldsanering?
I vilka storleksordningar har det handlat om då, dvs vad innebär ”stora”?Ok, sett upphävda beslut pga stora engångsersättningar eller engångsutbetalningar som man inte begärt omprövning över.
Samma här, vad betyder det här för oss? Har ett inledandeLoggade in på KFM nu. Både Intrum och Lowell har dragit tillbaka mina collector-skulder nu efter mitt inledande. Någon som vet varför de gör så?
Tror inte de får justera något som ligger så långt bak i tiden. Om du är med i facket så kolla med dem.Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.