Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.

Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
Blir bäst om du omprövar. Så slipper du tråkigheter.

Det är bara bestående ökningar.

Du fick ju inledande 2 dagar efter mig typ. Min handläggare sa att jag skulle få ett förslag i mitten på april.
Ja! Då blir de säkert där någonstans med! :) mitt namn var med i dag såg jag! Men inga uc tagna ännu

Loggade in på KFM nu. Både Intrum och Lowell har dragit tillbaka mina collector-skulder nu efter mitt inledande. Någon som vet varför de gör så?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp