- Meddelanden
- 1 316
- Mottagna reaktioner
- 248
- Poäng
- 447
Ok! Då får jag räkna med slutet av april iallafall!Tog 5v för mig.. Men jag låg på lite å tjata. Precis då får du reda på om det blir 3 eller 5 år.
Ok! Då får jag räkna med slutet av april iallafall!Tog 5v för mig.. Men jag låg på lite å tjata. Precis då får du reda på om det blir 3 eller 5 år.
Hur fick du beskedet? Via tel eller skriftligt?Tog 5v för mig.. Men jag låg på lite å tjata. Precis då får du reda på om det blir 3 eller 5 år.
Blir bäst om du omprövar. Så slipper du tråkigheter.Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.
Du fick ju inledande 2 dagar efter mig typ. Min handläggare sa att jag skulle få ett förslag i mitten på april.Ok! Då får jag räkna med slutet av april iallafall!
Det är bara bestående ökningar.Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.
Ja! Då blir de säkert där någonstans med!Du fick ju inledande 2 dagar efter mig typ. Min handläggare sa att jag skulle få ett förslag i mitten på april.
mitt namn var med i dag såg jag! Men inga uc tagna ännuÄr inte helt och hållet korrektDet är bara bestående ökningar.
Ok så sa min handläggare till mig iaf. Jag fick också behålla min skatt på 10000.Är inte helt och hållet korrekt