Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick min deklaration.

Det syns ju klart och tydligt att jag har ett ISK på avanza i deklarationen, är det inte lite konstigt att ingen borgenär har protesterat över det?

Har även kommit upp i så pass högt belopp på sparkontot att skatt har dragits, men sparkontot kan dom ju inte protestera emot.

Fick min deklaration.

Det syns ju klart och tydligt att jag har ett ISK på avanza i deklarationen, är det inte lite konstigt att ingen borgenär har protesterat över det?

Har även kommit upp i så pass högt belopp på sparkontot att skatt har dragits, men sparkontot kan dom ju inte protestera emot.

Borgenärerna ser inte det? Dom ser bara utfallet av deklarationen

Varför skulle dom bara kunna protestera mot isk men inte ett sparkonto förresten?

Fick min deklaration.

Varför dom inte protesterar beror väl på att borgenärerna inte kan ta del av din deklaration och varken ISK eller sparkonto syns på en kreditupplysning…

Varför skulle dom bara kunna protestera mot isk men inte ett sparkonto förresten?

Jag tänker att det är en sak att lägga pengar på hög, man ska ju kunna spara under en skuldsanering men att det kanske anses mer stötande om man ser till att pengarna växer på börsen. Räntan på ett sparkonto är ju inte mycket att tala om.

Jag tänker att det är en sak att lägga pengar på hög, man ska ju kunna spara under en skuldsanering men att det kanske anses mer stötande om man ser till att pengarna växer på börsen. Räntan på ett sparkonto är ju inte mycket att tala om.
Det är nog kapitalet som så som är det dom isåfall anmärker på

Det är nog kapitalet som så som är det dom isåfall anmärker på
Men det borde man ju enkelt kunna argumentera för? Beroende på lön, så med 2 betalfria månader/år samt buffertpengen man får behålla varje månad, så kan man ju spara undan en hel del pengar…

Men det borde man ju enkelt kunna argumentera för? Beroende på lön, så med 2 betalfria månader/år samt buffertpengen man får behålla varje månad, så kan man ju spara undan en hel del pengar…
Säkert.

Vad jag är nervös nu! Skickade in ansökan 13 januari och nu är de på den 20 dec!
fasiken vad jag verkligen behöver detta känner jag!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp