Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Godkväll. Ber om ursäkt om denna frågeställning uppkommit tidigare. Har inte hängt med här dom senaste veckorna.

Men jag funderade lite på hur det ekonomiska läget ser ut och speciellt efter idag med Putins vansinne.

Om det skulle bli (mer) ekonomiskt kaos nu med höjda bränsle/energi kostnader samt höjd inflation m.m

Är det någon som vet om det kommer regleras för oss som har skuldsanering/löneutmätning?. Alltså förbehållsbelopp etc.

Skuldsanering har ju en buffert. Den ska täcka oförutsedda utgifter visst. Men för min del täcker den precis extra utgifterna för bensin och el för tillfället.

Har det någon gång hänt att dom reglerat förbehållsbeloppet?

Hoppas ni förstår hur jag menar

Nej det har inte hänt vad jag vet.

Åh! Hörni vad tror ni om mina förutsättningar nu för att lyckas få sanering! Jag delade med sambon tog en lägenhet en bit ifrån då den var väldigt mkt billigare än i staden! Har verkligen försökt att göra betplaner med alla men de begär alldeles för mycket för jag ska lyckas betala dom! Har barnen varje vecka för utom varannan helg då jag försöker jobba! Känns som jag knappt kan göra mer just nu! Med löneutmätning kommer jag aldrig bli fri! Vad tror ni? Kan de göra någon skillnad att man är ensam stående med två barn? Eller de kanske är skit samma?

Åh! Hörni vad tror ni om mina förutsättningar nu för att lyckas få sanering! Jag delade med sambon tog en lägenhet en bit ifrån då den var väldigt mkt billigare än i staden! Har verkligen försökt att göra betplaner med alla men de begär alldeles för mycket för jag ska lyckas betala dom! Har barnen varje vecka för utom varannan helg då jag försöker jobba! Känns som jag knappt kan göra mer just nu! Med löneutmätning kommer jag aldrig bli fri! Vad tror ni? Kan de göra någon skillnad att man är ensam stående med två barn? Eller de kanske är skit samma?
Med all respekt tror jag inte du kommer få några andra svar än vad du fått tidigare. Skriv en ansökan och skicka in.
Det är enda sättet att få svar på din fråga.

Nu har jag gjort något riktigt briljant och förlagt OCR-nr till min skuldsanering i samband med att jag lade in autobetalning, trodde jag. Gått igenom alla mina handlingar men verkar som att det endast är uppgett på ett enda papper och syns inte heller via internetbanken. Suck.
Är det ringa på måndag som gäller eller kan man få fram det på något annat sätt?

Nu har jag gjort något riktigt briljant och förlagt OCR-nr till min skuldsanering i samband med att jag lade in autobetalning, trodde jag. Gått igenom alla mina handlingar men verkar som att det endast är uppgett på ett enda papper och syns inte heller via internetbanken. Suck.
Är det ringa på måndag som gäller eller kan man få fram det på något annat sätt?
Jag hittade inte mitt papper efter en flytt och det var inte skrivet på något annat papper. Som tur väl så hittade jag pappret till slut.
Jag tror att du får kontakta dom på måndag.

Det är ju samma OCR nummer under hela saneringen, så det är ju bara till att gå in i din internetbank och sök på historiska inbetalningar så hittar du din senaste betalning till KF där och kopiera inbetalningen… Så gör jag varje månad.

Det var inte en enda siffra eller så, då gissar jag att det inte är några problem med skuldsanering.

Det är ju samma OCR nummer under hela saneringen, så det är ju bara till att gå in i din internetbank och sök på historiska inbetalningar så hittar du din senaste betalning till KF där och kopiera inbetalningen… Så gör jag varje månad.
Trodde också det var så enkelt men ocr är dolt både i appen och internetbanken.

Nu löste det sig efter inspiration av dig :D Syntes inte i vanliga kontohistoriken men när jag sökte mottagare manuellt kunde jag kopiera transaktionen.

Det var inte en enda siffra eller så, då gissar jag att det inte är några problem med skuldsanering.
Försökt få till avbetalningsplaner men sammantaget vill de ha ca 28 tusen i månaden sen måste jag ha till disel då jag har 8.4 fram och tillbaka till jobbet Samt mat till mig och barnen som bor hos mig förutom varannan helg! Har valt en billig lägenhet på 4000 . Tyvärr så får jag vabba och göra allt som har med läkar besök osv så försvinner de pengar där! Skulderna är upp mot 950 tusen ca! Har räknat på löneutmätning sidan och då drar de 4500 isåfall och de räcker inte långt att bli av med skulderna! Jag hoppas verkligen på saneringen för mina barn och min skull!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp