- Meddelanden
- 777
- Mottagna reaktioner
- 401
- Poäng
- 497
Nu pratar vi dock om skillnaderna mellan år 2021 och 2022?Jag hittade 5157 januari till juni 22, 5158 från juli
Nu pratar vi dock om skillnaderna mellan år 2021 och 2022?Jag hittade 5157 januari till juni 22, 5158 från juli
Nu pratar vi dock om skillnaderna mellan år 2021 och 2022?
Ja, du svarade på en kommentar som påpekar att skillnaderna mellan 2021 och 2022 är mer än en krona och att det är den skillnaden som har diskuterats här bakåt. Att du för en egen diskussion med dig själv utifrån något helt annat än vad alla andra pratar om är i och för sig så du brukar göra..Kanske du gjorde.
Jag förklarade skillnaden under 2022
Mår du bra?Ja, du svarade på en kommentar som påpekar att skillnaderna mellan 2021 och 2022 är mer än en krona och att det är den skillnaden som har diskuterats här bakåt. Att du för en egen diskussion med dig själv utifrån något helt annat än vad alla andra pratar om är i och för sig så du brukar göra..
Då är det hela ett missförstånd, vi pratade om olika år...Jag hittade 5157 januari till juni 22, 5158 från juli
Tyck så du, lugnast så.Ja, du svarade på en kommentar som påpekar att skillnaderna mellan 2021 och 2022 är mer än en krona och att det är den skillnaden som har diskuterats här bakåt. Att du för en egen diskussion med dig själv utifrån något helt annat än vad alla andra pratar om är i och för sig så du brukar göra..
Fick idag en ny betalplan att godkänna i kivra, tillagda skulder efter överklagande hos tingsrätten, godkände planen med en gång och då undrar jag om det kommer en ny 3 veckors period eller om det mer eller mindre är klubbat och klart att skuldsaneringen är beviljad? Stod i brevet att jag kunde godkänna genom att skicka mail att jag godkänner. Hoppas verkligen inte det blir en ny veva med överklagande...
Jo det känns rimligt. Men tänker att alla borgenärer inte kan överklaga rätten till skuldsanering för mig med tanke på att ingen överklagade min rätt till sanering i första vevan? Utan det dem kan överklaga är att det tillkommit en skuld till?Magkänsla är att det ska delges (godkännas) alla parter.
Annars skulle du inte behövt godkänna.
Har själv omprövat när jag visste att jag skulle vara sjukskriven ca 3 månader (knäoperation). Då blev det avslag med motiveringen att det inte är en bestående ändring. Pratade även med min skuldhandläggare som sa att de betalningsfria månaderna ska täcka sånt. Jag var ju i princip säker på att jag kom igång i jobb igen efter senast 3 månader och det är möjligtvis en skillnad mot psykisk ohälsa.Om man blir sjukskriven 2-3 månader för psykisk ohälsa, ska man ompröva eller bita i den lägre inkomsten?