Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo jag vet att det ändrats lite där framöver

Men vi provar igen då, det är alltså inget nytt att förbehållsbeloppet ändras vid varje årsskifte Så har det varit åtminstone sedan 2006, men gissningsvis längre bak i tiden med. Det görs maskinellt utom för ett fåtal där man brukar få sitta och justera manuellt i början av januari.
Vet man hur mycket mer ?

Förbehållet för ett barn år 2021 (som min uträkning grundar sig på) var 3064 kr. Det nya beloppet är 4411kr för barn över 15 år. Det är en ökning på 1347kr per månad per barn. Jag avrundade för att slippa gräva fram min utredning, men du måste bara ha rätt jämt. En ökning med 1347kr/barn/månad är mycket pengar om man har flera barn och ej ännu fått sitt slutgiltiga beslut. Självklart vill man få tillgång till denna ökning om man ej fått sitt beslut ännu!
Gäller detta löneutmätning med ?

Ja det gäller löneutmätning också, från juni 2022. Barn ska delas in i 4 kategorier istället för 2 som nu. Äldre barn ökar mest i förbehållsbelopp.
Ok ok :) såg nu på deras hemsida ! Fast dom två lägre åldrarna höjs ingenting va ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp