Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag svarade på det ganska nyss, hänvisar till det svaret.

Tänkte eftersom det inte var möjligt avrunda enligt normala avrundningsregler till 1400 så kunde man ju avrunda till något som lät ännu bättre så blir alla glada.
Hade ditt sköra lilla hjärta blivit gladare om jag hade avrundat till 1300 kr? <3

Många lever i tron att man blir av med skuldsaneringen om man får nya skulder, så är det ju inte.
Möjligen kan det ha varit så I någon av de första uppsättningarna av skuldsaneringslagen, jag vet inte.
Det vore dock inte jättedåligt om det vore så, det skulle påverka ganska få, men om man trots världens chans att bli skuldfri fortfarande inte lyckas betala löpande räkningar och det blir verkställighet på nytt, där någonstans tycker jag det inte vore helt galet om skuldsaneringen upphävdes.
Det kommer ju oavsett inte bli någon ekonomisk rehabilitering för personen, utanndet enda som hände var att en omgång äldre skulder avskrevs..

Är inte jätteofta man ser dessa, och någon enstaka av dessa kanske skulle komma på idén att betala fordonsskatten och lämna korrekta uppgifter för bostadsbidrag framöver..

Skönt med lite friska fläktar här, människor som lessnar ur är väl bland det vackraste som finns :D

Men det kom aldrig fram något konkret ang de nya riktlinjerna för barnkategorierna, om man ska agera själv eller om det justeras per automatik eller i samband med omprövning, eller?
Extra spännande att ha barn i olika kategorier varannan vecka…

Skönt med lite friska fläktar här, människor som lessnar ur är väl bland det vackraste som finns :D

Men det kom aldrig fram något konkret ang de nya riktlinjerna för barnkategorierna, om man ska agera själv eller om det justeras per automatik eller i samband med omprövning, eller?
Extra spännande att ha barn i olika kategorier varannan vecka…
Jag tror att Lasseman hävdade någonstans mellan smörjan att detta enbart bör gälla nya beslut, något om att folk med den gamla saneringen inte fick betalningsfria månader när det blev lagändring, antar att han försökte få fram att folk som redan har ett beslut inte kommer omfattas av den nya lagändringen eftersom det sker efter beslut tagits. Typ nåt sånt. Orkar inte gå bakåt och läsa vad han skrev ordagrant men det kommer säkert en kommentar om detta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp