Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad hade ni andra gjort i min sits ? Hade ni testat att söka igen nu ? För kändes som det var ett väldigt kort beslut och att skulderna var för nya ! Tänkte om en annan handläggare kan tycka det inte är för nya skulder ? Ändå över 2 år gamla skulder

Vad hade ni andra gjort i min sits ? Hade ni testat att söka igen nu ? För kändes som det var ett väldigt kort beslut och att skulderna var för nya ! Tänkte om en annan handläggare kan tycka det inte är för nya skulder ? Ändå över 2 år gamla skulder

Du skulle ju överklaga?

Jag hade inte överklagat utan bara skickat in en ny ansökan.

Någon som har svar på om man behöver meddela skuldsaneringen om man byter jobb under nollplanen ?

Jobbet innebär inte ökad inkomst utan kanske snarar lite mindre men betydligt bättre jobb därav min önskan att byta.

Tacksam för alla svar

Jag har ansökt om skuldsanering, när skickar man sitt personliga brev? Är det om man får inledande?

Jag har ansökt om skuldsanering, när skickar man sitt personliga brev? Är det om man får inledande?
Du kan komplettera din ansökan när du fått ditt diarienummer. Skicka det via mejl.
Diarienummert erhåller du när du får bekräftelse på att de tagit emot din ansökan.

Jag och min sambo sökte samtidigt och fick inledande och betalplan samtidigt. Jag fick ett godkänt beslut 1/11, min sambo har inte hört ett ljud. Är det positivt eller negativt? Eller är det helt enkelt bara att hans fodringsägare har tagit längre tid på sig att svara på betalplanen? Vill veta nu ju :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp