Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Enligt en av handläggarna jag hade så får man en ny handläggare vid varje steg, 1a vid inledande och förslag, 2a vid beslut och sen en 3e ifall det överklagas.
Då har dom bytt arbetssätt. Men det kan vara så. Då har dom löpande band i så fall
Överklagas så hanteras det av en annan myndighet, en tingsrätt.

Då har dom bytt arbetssätt. Men det kan vara så. Då har dom löpande band i så fall
Överklagas så hanteras det av en annan myndighet, en tingsrätt.
Jo det vet jag att det gör, men det sitter likt förbannat en handläggare hos er från kronofogden med ärendet.

Enligt en av handläggarna jag hade så får man en ny handläggare vid varje steg, 1a vid inledande och förslag, 2a vid beslut och sen en 3e ifall det överklagas.
När jag gick igenom alla steg för ish ett år sen hade jag samma, hen sa tom att jag kan ringa på hens direktnummer om jag skulle ha frågetecken efter laga kraft.

Samma här. Hade och har kvar samma handläggare sen dag 1.
Det som var smidigt var att under semestertiderna och man skickade ett mail så fick man ett svar tillbaka från handläggarens mail, men dock en av kollegorna som svarade. Då det verkar som dom håller koll på varandras mail under ledighet.
Så snabba svar även fast handläggaren var ledig. :tummen:

@Lasseman fick ju inledande slutet oktober.
Ska betala skuldsanering i november.

Kronofogden gör återbetalning på oktober tydligen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp