Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Min skuldsanering vann laga kraft i måndags och nu en vecka senare är mitt skuldkonto på kronofogden ”nollat”. Såååå skönt att inte behöva oroa mig längre!! Nu ser jag ett slutdatum!

Min skuldsanering vann laga kraft i måndags och nu en vecka senare är mitt skuldkonto på kronofogden ”nollat”. Såååå skönt att inte behöva oroa mig längre!! Nu ser jag ett slutdatum!

Fasiken vad skönt!
När man ser att det är nollat där så kan man nog börja smälta att det är på riktigt det som hänt. :)

Om man får godkänd sanering så börjar tiden från inledande eller hur?

Hur lång tid tog det för dig från att du godkände betalplanen till beviljad? Och fick du brev hem när du fått klart med beviljad?

Hur lång tid tog det för dig från att du godkände betalplanen till beviljad? Och fick du brev hem när du fått klart med beviljad?
Tog ett tag, tror 6-7 veckor. Hade en borgenär som motsatte sig så fick vänta på att en jurist skulle titta på det. Ja när allt var klart fick jag hem ett brev att jag blivit beviljad osv

Tog ett tag, tror 6-7 veckor. Hade en borgenär som motsatte sig så fick vänta på att en jurist skulle titta på det. Ja när allt var klart fick jag hem ett brev att jag blivit beviljad osv
Ok, hur fick du reda på att en borgenär motsatt sig? Gått 6 veckor för mig nu sen jag godkände tror jag och inte hört ett ljud.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp