Ja dem har ngt samband där. Hade mina arvato skulder inne på gothias inlogg såg jag för ett tag sedanTillhör Gothia också Arvato?
Sambon har inga skulder till arvato men de tog likväl en upplysning på honom.
Det är nog som det mesta vad det gäller skuldsanering, godtyckligt och upp till handläggaren. Det känns som att det är olika från fall till fall.
Och vips ska det omprövas pga att man har någon som ska dela hyran med enKrabbigt men be en kompis adress ändra till din lägenhet och teckna genom hen. Och sen bara adress ändra tillbaka. Borde gå ändå utan att det sägs upp när man ändra tillbaka för måste väl säga upp manuellt säkert
Så jävla sur är jag! Lägenhet kunde jag få, lastbil fick jag hyra, men bredband får jag minsann inte skaffa!
Det finns ju flera bredbandsleverantörer som godkänner anmärkningar eller knappt ens tar upplysning men i min nya lägenhet så är man BUNDEN till fucking Telia, det finns inget annat val, och Telia VÄGRAR ge mig bredband.
Jag har tre barn som streamar hela dagarna och två som spelar online, vad fan ska jag göra nu? Om jag visste att denna lägenheten var kontrollerad av skit-Telia så hade jag försökt hitta någon annan. De vill inte ens teckna avtal mot ett års deposition. Jag blir så jävla arg.
Mkt snart tänkte inte så långtOch vips ska det omprövas pga att man har någon som ska dela hyran med en
Kan rekommendera chili mobil ! Mobilt bredband med fri surf ! Verkligen prisvärt om man inte kan få abonnemangMobilt bredband med obegränsad data hos något ställe?
Det finns ju ingen allmän rättighet att teckna abonnemang hos företag, tycker dom att man har en kreditvärdighet under all kritik så tackar dom helt enkelt nej

Jag har fått några upplysningar under dessa tre åren.Är det vanligt att dom tar uc precis efter att man har blivit beviljad skuldsanering.
Fick nu på morgonen ett brev från creditsafe att Arvato tagit en upplysning på mig. Någon annan med skuldsanering som också fått det ?
Min anmärkning hos dom försvann 6 september så det är kanske en anledning till att de kollar upp mig. Olustigt.