Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick nu på morgonen ett brev från creditsafe att Arvato tagit en upplysning på mig. Någon annan med skuldsanering som också fått det ?
Min anmärkning hos dom försvann 6 september så det är kanske en anledning till att de kollar upp mig. Olustigt.
Det fick jag med.

Jag ringde för att enbart boka en bil för några veckor sen, sedan skulle en vän stå på själva kontraktet. Han tog då en upplysning direkt vid samtalet och fick fram att jag har skuldsanering och därmed inte är kreditvärdig. Så jag skulle inte känna mig säker alls. Det var också Cirkle K. :thinking:

Jag fick hyra den sen utan några konstigheter alls :-D Så kolla med okq8 nästa gång kanske :-D

Så jävla sur är jag! Lägenhet kunde jag få, lastbil fick jag hyra, men bredband får jag minsann inte skaffa!
Det finns ju flera bredbandsleverantörer som godkänner anmärkningar eller knappt ens tar upplysning men i min nya lägenhet så är man BUNDEN till fucking Telia, det finns inget annat val, och Telia VÄGRAR ge mig bredband.
Jag har tre barn som streamar hela dagarna och två som spelar online, vad fan ska jag göra nu? Om jag visste att denna lägenheten var kontrollerad av skit-Telia så hade jag försökt hitta någon annan. De vill inte ens teckna avtal mot ett års deposition. Jag blir så jävla arg.

Så jävla sur är jag! Lägenhet kunde jag få, lastbil fick jag hyra, men bredband får jag minsann inte skaffa!
Det finns ju flera bredbandsleverantörer som godkänner anmärkningar eller knappt ens tar upplysning men i min nya lägenhet så är man BUNDEN till fucking Telia, det finns inget annat val, och Telia VÄGRAR ge mig bredband.
Jag har tre barn som streamar hela dagarna och två som spelar online, vad fan ska jag göra nu? Om jag visste att denna lägenheten var kontrollerad av skit-Telia så hade jag försökt hitta någon annan. De vill inte ens teckna avtal mot ett års deposition. Jag blir så jävla arg.
Krabbigt men be en kompis adress ändra till din lägenhet och teckna genom hen. Och sen bara adress ändra tillbaka. Borde gå ändå utan att det sägs upp när man ändra tillbaka för måste väl säga upp manuellt säkert

Fick nu på morgonen ett brev från creditsafe att Arvato tagit en upplysning på mig. Någon annan med skuldsanering som också fått det ?
Min anmärkning hos dom försvann 6 september så det är kanske en anledning till att de kollar upp mig. Olustigt.
Jag har med fått idag från dom !

Jag har inte handlat hos Amazon ! :) Däremot lite andra ärenden ! Lite släpande mobil räkningar från Halebop :)
Så halebop har Arvato nu?
Trodde dom hamnade hos Sergel.

för mig det var så för mig när jag var inne i den ”perioden” i livet.

Är det vanligt att dom tar uc precis efter att man har blivit beviljad skuldsanering.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp