Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hittar inte var i dessa skrifter (finns några olika versioner) det står att summan avser netto eller brutto. Jag ser bara att det står 4000-5000 per månad?
De formulerar det ”…betalningsutrymme ökat med 4 000-5 000 kr eller mer per månad”. Betalningsutrymme = tillgängliga pengar/netto.

Hej! I Poit skrivs det ut inledande skuldsanering och beslut om skuldsanering. Om jag står med som beslut om skuldsanering är jag då beviljad eller dröjer det slutgiltiga beskedet lite till? Har läst i någon annan tråd att det tar 3 veckor till innan det är klart?
Vill ju gärna ha besked snarast!

Vaknade upp till ett brev på kivra, har skuldsanering, de ett inkassobolag som tagit en kreditupplysning. Jag behöver väl inte göra något med detta av vad ja förstår eller hur ?

Min årsinkomst har minskat med 5000kr sammanlagt jämfört med förra året.

Om man får inledande skuldsanering , har man fri månad i december om man får inledande med ?

Vaknade upp till ett brev på kivra, har skuldsanering, de ett inkassobolag som tagit en kreditupplysning. Jag behöver väl inte göra något med detta av vad ja förstår eller hur ?

Min årsinkomst har minskat med 5000kr sammanlagt jämfört med förra året.

Det lär nog tas fler upplysningar, dom vill hålla koll. Du behöver inte göra något.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp