- Meddelanden
- 472
- Mottagna reaktioner
- 308
- Poäng
- 477
Ja då har du gjort rätt. Om jag förstått det rätt ska man slå ut ett snitt om man har varierande inkomst.Stort tackeftersom jag har ojämn lön typ en månad 38k brutto och sedan 42k brutto ! Sedan är juni uppe på 55k brutto med semester lön ! Så tänkte just om det är en månad så borde det var mer lugnt då ! För skrev i ansökan 44k i månaden i lön ! Slog 532k på 12 mån ! För då känns det som att man mer gör rätt för sig känner jag
![]()
Jag har samma utgångslön varje månad, ibland mer beroende på övertid och ibland mindre beroende på tex VAB så hen nöjde sig med min bruttoinkomst per månad. Allt utöver ska jag se som plus i bufferten typ så jag kan täcka upp de månader jag får mindre pga VAB eller sjukdom.
eftersom jag har ojämn lön typ en månad 38k brutto och sedan 42k brutto ! Sedan är juni uppe på 55k brutto med semester lön ! Så tänkte just om det är en månad så borde det var mer lugnt då ! För skrev i ansökan 44k i månaden i lön ! Slog 532k på 12 mån ! För då känns det som att man mer gör rätt för sig känner jag