- Meddelanden
- 93
- Mottagna reaktioner
- 24
- Poäng
- 102
Verkligen ingen som kan svara på detta????Också nyfiken på detta, någon?
Verkligen ingen som kan svara på detta????Också nyfiken på detta, någon?
Jag fick komplettera efter att borgenärerna skickat in mina skulder så ungefär en och en halv månad efter inledande.Verkligen ingen som kan svara på detta????
Är du ensamstående så kanske det kan bli kortare plan , jag har 2 barn o sambo , min betalplan blev 5 årÄr det någon här som fått skuldsanering och har fyra barn?
Kan det finnas chans till kortare tid en 5 år hur pga att man har barn i familjen?
Okej, jag förstår. TackÄr du ensamstående så kanske det kan bli kortare plan , jag har 2 barn o sambo , min betalplan blev 5 år
Hej alla! Nu har det gått två veckor sedan jag fick inledande. Hur lång tid för er har det tagit om handläggaren vill ha komplettering osv innan betalplanen skickas ut? Undrar även, jag fick 0kr att betala under inledande och högst troligt blir det 0kr i betalplan då de inte kan ta något på löneutmätning. Är det vanligt att borgenärer sätter sig emot bara för att om man får 0kr i betalplan efter de fått ta del av denna?
Japp, då har du inte gjort det du kan för att minska dina skulder.Kan en privatleasad bil göra så att man får avslag?
Är det garanterat avslag då menar du?Japp, då har du inte gjort det du kan för att minska dina skulder.