- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja, så är det nog.Ja det låter verkligen realistiskt ! Undrar om dom inte kan avsluta ens visa kort med och ge istället maestro kort ?
Ja, så är det nog.Ja det låter verkligen realistiskt ! Undrar om dom inte kan avsluta ens visa kort med och ge istället maestro kort ?
Därför jag valde för ett tag sedan att öppna hos Forex som sedan blev Ica banken ifall Handelsbanken skulle stänga kortet när jag sökte sanering om det går igenomJa, så är det nog.
måste köra säkra kort 
Med du fick behålla ditt visa kort hos Swedbank ? Sa Swedbank någon om skulden ? Var den stor ?Jag har kvar Swedbank som jag även har en skuld hos men har det bara till att få in lön och betala räkningar. Jag öppnade även konto hos Länsförsäkringar innan jag släppte allt för att kunna ha den banken när jag är klar med min skuldsanering. Jag för över allt som blir över efter räkningarna där.
Jag hade tre konton där så det med kredit hade jag inte använt på ett tag. 6600 kr.Med du fick behålla ditt visa kort hos Swedbank ? Sa Swedbank någon om skulden ? Var den stor ?
Någon som fått sitt konto spärrat och korten spärrade i sin bank när man fått skuldsanering ? Jag har idag två st och det är Handelsbanken och Ica banken ! Känns som Handelsbanken kan spärra om ansökan går igenom
Då har dom säkert det som regelJag har Skandiaanken och fick mitt kort spärrat och indraget. Det kortet jag fick hem istället är sånt där ungdomskort, visa electron eller vad det heter.
Duger bra.. men kändes lite snopet att samma dag som jag fick inledande så fick jag mail i Kirva från banken att kortet kommer bli spärrat inom x-antal dagar och nytt är utskickat.
skulle både Handelsbanken och Ica banken göra liknande får man väl ta ett sånt maestro kort eller be sambon beställa ett extra kort någonstans 
Då har dom säkert det som regelskulle både Handelsbanken och Ica banken göra liknande får man väl ta ett sånt maestro kort eller be sambon beställa ett extra kort någonstans
![]()

Jo vissa banker gör det har jag förstått !Ja det låter verkligen realistiskt ! Undrar om dom inte kan avsluta ens visa kort med och ge istället maestro kort ?
Får hoppas Handelsbanken eller Ica banken låter mig behålla ettJo vissa banker gör det har jag förstått !
Jag har dock Swedbank & jag fick behålla mitt vanliga Mastercard (utan kredit, så klart).
annars så får sambon fixa ett extra kort eller räcker ju med ett pfc eller revolut igenteligen